Akustyka w biurze jest ważna i przekonuje się o tym z pewnością każdy, komu przyszło pracować kiedyś w hałaśliwym biurze. Im więcej osób znajduje się na konkretnej przestrzeni, tym nie najprościej tam o spokój i koncentrację. Stąd też na prawdę bardzo często w biurach aranżuje się specjalne pokoje ciszy, do których można się udać, ażeby utworzyć rozmowę telefoniczną. Jeśli nie da się takiego pokoju zaaranżować, gdyż warunki lokalowe na to nie pozwalają, to używa się akustyczne budki. Najlepiej postawić je w miejscu mocno oddalonym od pracowników biura, żeby w dodatku wygłuszyć wnętrze. Często jednak budki stoją w centralnym miejscu, dzięki czemu można do nich łatwo natrafić i właściwie każdy w biurze w tej samej chwili widzi, gdzie znajduje się miejsce, w którym można przeprowadzić spokojną rozmowę na osobności. W takiej budce można prowadzić zarówno rozmowę telefoniczną, jak i wideo rozmowę i oba te warianty na pewno będą zdecydowanie bardziej wygodne niż w hałaśliwych ustaleniach.
Polecana strona: budka telefoniczna akustyczna.